čtvrtek 31. prosince 2015

Termínovka 2016


10.1.
23. - 30.1.
2.4.


16.4.

14.5.
14.5.

21.5.


26.6.

3.9.

18.9.
1.10.
22.10.
29.10.
24.12.

21 komentářů:

  1. Originální! Tak ať vse klapne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, mas to, holka, pekne nabity. Tak at zdravi slouzi, drzim palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny. Sice vlastne vubec netusim kam a co, ale evidentne same krasne zavody :) At to vsechno vyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já se občas musím podívat, kam že to vlastně je :-)

      Vymazat
  4. Moc hezky "seznam" :).
    Tak vsemu zdar! a at se mi podari se nekde s tebou na tech akcich se i potkat.. 12:)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný, ale poznal jsem jen šutr :-) takže se to dozvím až při promítání ;-) tb

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, to je super termínovna. Těším se na luštění. Něco vím, něco asi a něco vůbec. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, sice jsem také poznal jen část, ale je to prima nápad. Přeji ti ať to vyjde podle tvých představ a nejenom to běhání. Těším se, že na minimálně čtyřech těch akcích se potkáme.

    OdpovědětVymazat
  8. To je hezký, takový "originelní" :)
    Tuším, že se potkáme pětkrát :)

    OdpovědětVymazat
  9. Blazi me, ze výjimečně vim víc nez jiní :-) vypada to nadherne!! a MNE Sněhurka tvrdil, ze toho mam moc, chachá!! Kdepak, TAKHLE se na lopatu sedá! Bude to epický! :-)

    OdpovědětVymazat